博客年龄:17年3个月
访问:?
文章:142篇

發神經

2023-04-29 10:44 阅读(?)评论(0)
果個女人又開始神經質了,每年嘅4月都是咁,我已經唔想同佢講任何嘢,費事激親自己,依家要心態平和,唔可以嬲,唔是藥費好貴,話說北京游結束回到家后果晚話叫我第二晚早D番,有事同我講,都已經知道唔是好嘢了,其實我果番到去并唔晚,我是做完按摩就番去了,最多也就是七點多的事,但佢偏偏唔講,是都話要等第晚先講,好啦,唔理佢,果晚正常約熊總吃飯見面,開心完先番去,費事自己一肚氣,番到去以為佢要講乜,原來交帶佢嘅存款,仲企圖想用錢來收買我,想我對佢好,真是好可笑,如果我是因為你D錢而改變對你的態度咁我自己都覺得自己CHEAP啊,我都會睇唔起自己啊,我只能話雖然我是你生的,但你真是從來都唔了解我啊,或者講從來都無關心過我,錢對我來講是好重要,但原則對我來講更重要,我永遠都無辦法忘記你對嫲嫲曾經的傷害,也無辦法忘記你曾經對我做過的一切,SO,唔好意思,無論你的錢以后是否留俾我,我都唔可能改變對你的態度,事實上仲同你生活在一齊已經是我最大的容忍,唔好再企圖收買我,唔是只會令我更討厭你,更睇唔起你  
  最后修改于 2023-04-29 10:49    阅读(?)评论(0)
上一篇: 怨天尤人 下一篇:神经科
 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明